Atomic Jelly S.A. wypracowała 0,14 mln zł przychodów netto ze sprzedaży w I kw. 2021 r.

Atomic Jelly – notowany na NewConnect producent i wydawca gier komputerowych, odnotował w I kw. br. ponad 0,14 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza 14 proc. wzrost do analogicznego okresu ub. roku. W lutym spółka sfinalizowała przygotowania do dołączenia do grona spółek publicznych. Od stycznia do marca Atomic Jelly S.A. koncentrowała się także na pracy nad dwoma tytułami: Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Do realizowanych projektów Studia niedawno dołączyła autorska produkcja spółki pt. Rally Mechanic Simulator.

I kwartał br. zamykamy z przychodami netto ze sprzedaży na poziomie ponad 0,14 mln zł. To wynik zgodny z naszymi oczekiwaniami. Od stycznia do marca nie uzyskaliśmy zysku netto, ponieważ  zgodnie z przyjętym wcześniej harmonogramem w raportowanym okresie nie wydaliśmy żadnej gry. – mówi Bartosz Rakowski, prezes zarządu Atomic Jelly. – Od pewnego czasu jesteśmy w fazie inwestycji produktowej dot. kilku tytułów. Najbliższe premiery będą dotyczyć projektów Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Obecnie dopracowujemy gry. Mamy nadzieję, że końcowe efekty naszych prac przełożą się na dobry odbiór realizowanych tytułów i wyniki z ich sprzedaży będą satysfakcjonujące – dodaje Bartosz Rakowski.

Space Mechanic Simulator to zaawansowany symulator kosmicznego mechanika. Akcja gry odbywa się w kosmosie na orbitach Marsa, Ziemi i Księżyca oraz ich powierzchniach, po których gracz porusza się w stanie nieważkości. W maju br. Studio udostępniło na platformie Steam kartę prologu do SMS. To wstęp do pełnej kampanii tytułu. Akcja Space Mechanic Simulator: Prologue obejmuje wyzwania i przeszkody związane z naprawą kosmicznych maszyn. Gracz ma umożliwione zlokalizowanie usterek oraz uszkodzonych części, aby następnie szybko wymieniać je na nowe. W produkcji Truck Mechanic: Dangerous Paths twórcy gry połączyli symulator mechanika samochodowego z grą eksploracyjną
z rozbudowanymi wątkami fabularnymi. Głównym elementem projektu jest naprawa i modyfikacja ciężarówki Ził-130 w rozbudowanym trybie mechanika. Gracz będzie musiał sprawnie pokonać wymagające i często niebezpieczne trasy Ameryki Płd.

Jednocześnie poznańska spółka pracuje nadgrą Rally Mechanic Simulator. Do głównych zadań użytkownika należeć będzie naprawa, testowanie, tuningowanie i przerabianie pojazdów wyścigowych. Studio kieruje ten projekt do szeroko pojętego grona fanów motoryzacji.

Warto też dodać, że w pierwszych tygodniach tego roku przygotowywaliśmy się również do debiutu na NewConnect. Dołączenie Atomic Jelly do grona spółek publicznych, nastąpiło 9 lutego. Cieszymy się, że inwestorzy uwierzyli w nasz model biznesowy. Naszym założeniem jest wydawanie jednej – dwóch średniobudżetowych gier rocznie, z czego produkcja przynajmniej jednej z nich będzie samodzielna. Chcemy także rozwijać nasze projekty m.in. w wersjach konsolowych, na popularne platformy Nintendo Switch, PlayStation i Xbox. – komentuje prezes zarządu Atomic Jelly.