Atomic Jelly SA intensyfikuje prace nad projektem Space Mechanic Simulator

Atomic Jelly czeka na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego spółki, jaki został złożony w październiku do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Producent i wydawca gier z grupy PlayWay jest coraz bliżej debiutu na rynku NewConnect. Obecnie spółka jest po kolejnej rundzie uwag i czeka na dopuszczenie przez GPW akcji spółki do obrotu. Atomic Jelly liczy na dołączenie do grona spółek publicznych jeszcze w tym roku. Studio rozwija autorskie projekty oraz pracuje nad udoskonaleniem tytułu z portfolio wydawniczego – Space Mechanic Simulator. Autorem symulatora astronauty jest Tomas Jelonek Studio. Premiera tytułu planowana jest na Q1 2021, już niebawem udostępniony zostanie darmowy prolog gry.

–  Czujemy, że zbliżamy się do debiutu na NewConnect. Jesteśmy w stałym kontakcie z GPW, a tym samym po kolejnej rundzie uwag w sprawie zatwierdzenia naszego Dokumentu Informacyjnego. Aktualnie czekamy na decyzję w sprawie dopuszczenia akcji Atomic Jelly do obrotu. Liczymy na debiut jeszcze w tym roku  – mówi Bartosz Rakowski, prezes Atomic Jelly SA.– Obecnie tworzymy kilka autorskich produkcji, a także rozwijamy swoją działalność wydawniczą. Właśnie intensyfikujemy prace wydawnicze oraz pomagamy w dopracowaniu i ukończeniu symulatora naprawy promów i stacji kosmicznych, Space Mechanic Simulator. Premiera tytułu zaplanowana jest na pierwszą połowę 2021. Wcześniej graczom udostępnimy darmowy prolog gry  dodaje.

Space Mechanic Simulator to symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych. Akcja gry odbywa się w kosmosie na orbitach Marsa, Ziemi i Księżyca, a także na ich powierzchni, poszukując między innymi uszkodzonych części maszyny. Zadaniem gracza podczas każdej misji jest zlokalizowanie uszkodzonej części statku kosmicznego, satelity lub łazika. Maszyna zbudowana jest z setek części, które można wyjąć i wymienić. Produkcja o wyjątkowej fabule i zaawansowanej grafice posiada wymagającą kampanię dla jednego gracza, w której postać otrzymuje coraz to bardziej złożone misje.

Elementy gameplay’ u zawierają m.in. zasoby tlenu – z wizualizacją jego zapasu na skafandrze, czy zasoby energii, oraz realistycznie przedstawione zakłócenia i utrudnienia wynikające z fabuły rozgrywki. W SMS gracz będzie miał możliwość skorzystania ze specjalnych filtrów pozwalających na segregowanie zadań względem licencji, czy uzyskanej punktacji. – Zależy nam na realistycznym efekcie opracowywanych przez nas projektów, dlatego chcemy aby nasze produkcje były dopracowane technicznie. Z uwagi na to dokładamy właśnie do SMS rozbudowane otoczenie i wprowadzamy m.in. fabułę ekranu logowania, czy opcję wykrycia zawczasu usterek statku za pomocą skanera oraz interfejs zmieniający się w czasie rzeczywistym w zależności od wybranego trybu mechanika – informuje Bartosz Rakowski.

Obecnie Atomic Jelly dysponuje finansowaniem zabezpieczającym bieżące a także zapowiedziane produkcje. Strategia spółki zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie. Jednocześnie studio zamierza także wydawać wszystkie swoje produkcje także w wersji na popularne konsole Nintendo Switch, PlayStation, czy Xbox. Spółka posiada prawa wydawnicze do wszystkich swoich autorskich tytułów.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=4xmpd6GLENY

Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/429380/Space_Mechanic_Simulator/