Atomic Jelly czeka na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego spółki, jaki został złożony w październiku do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Producent i wydawca gier z grupy PlayWay jest coraz bliżej debiutu na rynku NewConnect. Obecnie spółka jest po kolejnej rundzie uwag i czeka na dopuszczenie przez GPW akcji spółki do obrotu. Atomic Jelly liczy na dołączenie do grona spółek publicznych jeszcze w tym roku. Studio rozwija autorskie projekty oraz pracuje nad udoskonaleniem tytułu z portfolio wydawniczego – Space Mechanic Simulator. Autorem symulatora astronauty jest Tomas Jelonek Studio. Premiera tytułu planowana jest na Q1 2021, już niebawem udostępniony zostanie darmowy prolog gry.
– Czujemy, że zbliżamy się do debiutu na NewConnect. Jesteśmy w stałym kontakcie z GPW, a tym samym po kolejnej rundzie uwag w sprawie zatwierdzenia naszego Dokumentu Informacyjnego. Aktualnie czekamy na decyzję w sprawie dopuszczenia akcji Atomic Jelly do obrotu. Liczymy na debiut jeszcze w tym roku – mówi Bartosz Rakowski, prezes Atomic Jelly SA.– Obecnie tworzymy kilka autorskich produkcji, a także rozwijamy swoją działalność wydawniczą. Właśnie intensyfikujemy prace wydawnicze oraz pomagamy w dopracowaniu i ukończeniu symulatora naprawy promów i stacji kosmicznych, Space Mechanic Simulator. Premiera tytułu zaplanowana jest na pierwszą połowę 2021. Wcześniej graczom udostępnimy darmowy prolog gry – dodaje.
Space Mechanic Simulator to symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych. Akcja gry odbywa się w kosmosie na orbitach Marsa, Ziemi i Księżyca, a także na ich powierzchni, poszukując między innymi uszkodzonych części maszyny. Zadaniem gracza podczas każdej misji jest zlokalizowanie uszkodzonej części statku kosmicznego, satelity lub łazika. Maszyna zbudowana jest z setek części, które można wyjąć i wymienić. Produkcja o wyjątkowej fabule i zaawansowanej grafice posiada wymagającą kampanię dla jednego gracza, w której postać otrzymuje coraz to bardziej złożone misje.
Elementy gameplay’ u zawierają m.in. zasoby tlenu – z wizualizacją jego zapasu na skafandrze, czy zasoby energii, oraz realistycznie przedstawione zakłócenia i utrudnienia wynikające z fabuły rozgrywki. W SMS gracz będzie miał możliwość skorzystania ze specjalnych filtrów pozwalających na segregowanie zadań względem licencji, czy uzyskanej punktacji. – Zależy nam na realistycznym efekcie opracowywanych przez nas projektów, dlatego chcemy aby nasze produkcje były dopracowane technicznie. Z uwagi na to dokładamy właśnie do SMS rozbudowane otoczenie i wprowadzamy m.in. fabułę ekranu logowania, czy opcję wykrycia zawczasu usterek statku za pomocą skanera oraz interfejs zmieniający się w czasie rzeczywistym w zależności od wybranego trybu mechanika – informuje Bartosz Rakowski.
Obecnie Atomic Jelly dysponuje finansowaniem zabezpieczającym bieżące a także zapowiedziane produkcje. Strategia spółki zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie. Jednocześnie studio zamierza także wydawać wszystkie swoje produkcje także w wersji na popularne konsole Nintendo Switch, PlayStation, czy Xbox. Spółka posiada prawa wydawnicze do wszystkich swoich autorskich tytułów.
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=4xmpd6GLENY
Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/429380/Space_Mechanic_Simulator/