Dino Galaxy Tennis zadebiutuje w Q2 2021

Vixa Games, producent i wydawca gier, specjalizujący się w casualowych rozgrywkach z segmentu indie premium, zapowiedział nowy tytuł Dino Galaxy Tennis. Propozycja sportowego turnieju w galaktycznej przestrzeni dostępna będzie w wersji na PC oraz Nintendo Switch w II kwartale 2021 roku.

Projekt, nad którym obecnie pracuje Vixa Games dostępny będzie w trybie fabularnym singleplayer i multiplayer w trybach 1 na 1 oraz 2 na 2. Fabuła gry odbywa się w alternatywnym uniwersum w kosmosie.

Produkcja Dino Galaxy Tennis, nad którą aktualnie pracujemy, spodoba się miłośnikom tytułów, które łączą zabawę z rywalizacją i adrenaliną. Dla graczy przygotowaliśmy trzy tryby gry o innej mechanice, cztery typy wyzwań i sześć planet różniących się fizyką i efektami specjalnymi. Zarówno doświadczeni, jak i początkujący zawodnicy, wybierając Dino Galaxy Tennis spędzą aktywnie czas i odkryją w sobie sportowego ducha walki – mówi Juliusz Mićko, prezes Vixa Games.

Podczas meczu gracze wcielą się w rolę dinozaurów, których celem jest zwycięstwo podczas Galaktycznego Turnieju Tenisa. W trakcie rozgrywki odbędą wizyty na pięciu planetach, by pokonać ich liderów i zdobyć turniejowe odznaki.

– Gracz, dążąc do osiągnięcia sukcesu, w kolejnych etapach rozgrywki zyska specjalne umiejętności, które ułatwią mu zwycięstwo w starciach. Czynny udział w meczu, tak jak w życiu każdego sportowca, wymaga skupienia i determinacji. W trakcie rozgrywki zawodnik napotka trudności i będzie musiał zmierzyć się z nieuczciwym konkurentem. Na kosmicznym korcie tenisowym, który przygotowujemy, z pewnością, nie zabraknie emocji – dodaje Juliusz Mićko, prezes firmy Vixa Games.

Premiera tytułu planowana jest w II kwartale 2021 roku.  Dino Galaxy Tennis dostępna będzie w wersji na PC oraz Nintendo Switch.

Spółka w 2021 roku, poza Dino Galaxy Tennis, planuje również premierę tytułu The Crackpet Show. Gra dedykowana będzie PC i platformom konsolowym. Spółka zaczęła właśnie pierwsze prace nad kolejnym tytułem, którego zapowiedź nastąpi w kolejnym roku.

Celem Vixa Games jest wydanie co najmniej dwóch średniobudżetowych gier z segmentu indie premium rocznie. Studio specjalizuje się w tworzeniu produkcji na PC, Xbox, PlayStation, Nintendo Switch oraz urządzenia mobilne. Wśród najpopularniejszych tytułów spółki są, m.in. platformowa gra akcji Jumping Joe, która sprzedała się w nakładzie 350 tys. kopii oraz  artystyczna propozycja Love Colors z liczbą ponad 100 tys. sprzedanych egzemplarzy

Studio w przyszłym roku chce zadebiutować na rynku NewConnect.