HARM w II półroczu 2022 r. straci połączenie ze światem

Aurora Studio działająca w segmencie Indie Premium, zdradza pierwsze szczegóły projektu HARM i prezentuje pierwsze grafiki z nowej gry. Współwydawcami emocjonującego tytułu o charakterze survival-thriller są Forestlight Games i notowana na NewConnect Arts Alliance, jednocześnie współzałożyciele Aurora Studio. Premiera gry, której akcja toczy się w lesie po kataklizmie planowana jest na II półrocze 2022 r. Aktualnie Forestlight Games przeprowadza IPO o wartości do 3 mln zł. Proces ten poprzedza tegoroczne plany debiutu na rynku NewConnect.

  • Aurora Studio – spółka założona przez Forestlight Games i Arts Alliance, zdradza pierwsze szczegóły nowego projektu HARM oraz przedstawia pierwsze grafiki z gry. HARM to trzymająca w napięciu produkcja z gatunku survival – thriller, w której akcja toczy się z perspektywy pierwszej osoby.
  • Twórcy gry planują jej premierę w II półroczu 2022 r. Docelowo projekt zostanie wydany na PC a następnie wiodące platformy konsolowe. Inspiracją do powstania tytułu były programy badawcze prowadzone przez Armię Amerykańską, a następnie Universytet of Alaska Fairbanks, oparte na wynalazkach Nicola Tesli.
  • Do 16 lipca trwa IPO Forestlight Games. Spółka planuje debiut na NewConnect do końca 2021 r.

– Zespół Aurora Studio, który pracuje nad HARM, w sposób precyzyjny realizuje poszczególne etapy projektu. Ufam, że dzięki tak dużemu zaangażowaniu uda nam się stworzyć emocjonującą i realistyczną produkcję. Gracz w ramach rozgrywki stawi czoła kataklizmom pogodowym, aby ocalić córkę i bezpiecznie wrócić do domu.    Inspiracją do powstania tytułu były programy badawcze prowadzone przez Armię Amerykańską, a następnie Universytet of Alaska Fairbanks, oparte na wynalazkach Nicola Tesli. Dotyczyły oddziaływania fal radiowych wysokiej częstotliwości na procesy zachodzące w jonosferze, które mogłyby mieć wpływ na zawirowania pogodowe, a także oddziaływać na ludzką psychikę. – mówi Tomasz Mazur, CEO Forestlight Games. – HARM to dynamiczna produkcja, w której nie zabraknie wyzwań. Mechanika tytułu wymagać będzie od gracza strategicznego podejścia oraz podejmowania trudnych, często moralnych decyzji. W HARM gracz pozna nieoczywistą rzeczywistość i zmierzy się z wieloma sytuacjami, które wcześniej były mu znane jedynie z ekranu lub opowieści.  Myślę, że HARM jest doskonałą inspiracją dla ekranizacji filmowej. Liczymy, że liczba graczy, którzy razem z nami wezmą udział w tej przygodzie, będzie imponująca – mówi Tomasz Mazur.

HARM to gra przygodowa z otwartym światem z gatunku survival z ,,trzymającą w napięciu’’ historią w tle. Główną postacią jest samotny ojciec, który wraz z córką przebywa na odległej od cywilizacji wyspie, połączonej ze światem zewnętrznym jedynie mostem przerzuconym nad rwącą rzeką. Rodzinną wyprawę nagle przerywa zerwanie wspomnianego mostu i pojawienie się gwałtownych anomalii pogodowych (tornada, burze śnieżne i wichury, lokalne burze magnetyczne z intensywną zorzą polarną), co powoduje drastyczne zerwanie łączności ze światem. Celem gracza jest przetrwanie jego i jego córki w nieprzyjaznym środowisku, poprzez m.in. wykonanie tymczasowego schronienia z rozpadającej się chaty, a finalnie rozwiązanie zagadki anomalii pogodowych i ucieczka z odciętej od świata wyspy. – W ostatnim czasie obserwujemy bardzo duże zainteresowanie graczy survivalowymi tytułami, te często wciągające rozgrywki pozwalają graczom przeżyć ,,wachlarz emocji’’. To cecha, która pozwala wyróżnić się tym tytułom na tle spokojniejszych gier przygodowych lub fabularnych, a dodatkowo oferuje dużą swobodę rozgrywki. –mówi Tomasz Mazur.   

Aurora Studio planuje, aby gra HARM zadebiutowała na rynku pod koniec roku 2022. W pierwszej kolejności projekt pojawi się w wersji early access. Docelowo dostępny będzie w wersji na komputery stacjonarne (PC) oraz na popularne konsole: Nintendo Switch, Xbox oraz PlayStation.

Forestlight Games planuje zadebiutować na rynku NewConnect w II połowie 2021 r. Aktualnie spółka przeprowadza IPO o wartości do 3 mln zł. Środki chce przeznaczyć na finalizację produkcji, marketing autorskich gier oraz stworzenie portów tych projektów. Dodatkowo spółka planuje przeznaczyć kapitał na pre-produkcję wersji demo dwóch niezapowiedzianych jeszcze tytułów, a także rozwój technologii, która pozwoli na uruchomienie trybu dla kilku graczy w nowych projektach. Zapisy przyjmowane są do 16 lipca. Szczegóły emisji dostępne są na stronie: https://emisja.forestlightgames.com/