Incuvo zakończyło prace nad prototypem Green Hell VR

Incuvo, studio którego specjalizacją jest produkcja i porting tytułów dedykowanych na platformy wirtualnej rzeczywistości (VR), zakończyło prace nad prototypem swojego drugiego VR-owego projektu – Green Hell VR. Fabuła tytułu osadzona jest w deszczowych lasach amazońskiej dżungli. Spółka rozpoczęła prace nad wstępną wersją alpha. Premiera gry w wersji na platformy VR planowana jest na trzeci kwartał 2021 roku. Środki na produkcję tytułu pochodzą z przeprowadzonej w czerwcu tego roku kampanii crowdinvestingowej, w ramach której spółka pozyskała łącznie 2,8 mln zł. Incuvo jeszcze w tym roku dołączy do grona spółek notowanych na rynku NewConnect.

 Miło mi poinformować, że zakończyliśmy prace nad prototypem naszego projektu osadzonego w wirtualnej rzeczywistości – Green Hell VR. Tytuł  powstaje na zlecenie studia Creepy Jar. Jesteśmy po wstępnej prezentacji produkcji przed spółką. Aktualnie rozpoczynamy prace nad wersją alpha – informuje Andrzej Wychowaniec, prezes Incuvo.

Green Hell VR to symulator przetrwania osadzony w unikalnym otoczeniu lasu deszczowego w Amazonii. Gracz, aby przetrwać i przejść do kolejnego poziomu, musi wykazać się uporem i wytrwałością. Postać wyposażona jedynie w dłonie będzie miała za zadanie wytwarzać broń, schronienia, polować i bronić się. – Green Hell VR to dreszczowiec osadzony w rajskim świecie. Tworzymy ten projekt na własny koszt. Środki na ten cel pozyskaliśmy z zakończonej niedawno kampanii crowdinvestingowej, która odbyła się na platformie CrowdConnect.pl W  projekcie pełnimy rolę producenta i wydawcy – mówi prezes Incuvo. – Gra zadebiutuje na platformach VR PC w trzecim kwartale przyszłego roku, natomiast kilka miesięcy później udostępnimy ją w wersji na gogle Oculus Quest. – dodaje.

Debiutanckim projektem spółki w wersji VR był Layers of Fear, przygotowany na zlecenie studia Bloober Team. Prezentowany z perspektywy pierwszej osoby horror przedstawia historię szalonego malarza pogrążonego w szaleństwie, który jest w trakcie tworzenia dzieła swojego życia. Gracz ma za zadanie wniknąć w umysł artysty i odkryć tajemnice jego obłędu. – Grę wyprodukowaliśmy w 2019 roku. Dostępna jest w wersji stacjonarnej na platformie Steam a także na gogle Rift i Oculus Quest. Warto podkreślić, że tytuł od początku jest dobrze odbierany i osiąga dużą popularność wśród graczy. Wersja na Oculus Quest, u około 80 proc. odbiorców, osiągnęła najwyższą ocenę 5/5 gwiazdek. – dodaje Andrzej Wychowaniec. Koszt gry w sklepie oculus.com to 19,99 USD.

Incuvo jeszcze w tym roku planuje debiut na rynku NewConnect. – Po udanej emisji, w której pozyskaliśmy łącznie 2,8 mln zł, przyszedł czas na przygotowania do debiutu na rynku NewConnect. Mamy nadzieję, że do grona spółek giełdowych dołączymy  na przełomie trzeciego i czwartego kwartału tego roku. – podsumowuje Andrzej Wychowaniec.