Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt Gaming Factory SA

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt spółki Gaming Factory, producenta i wydawcy gier na PC i konsole, w związku z planowaną ofertą publiczną oraz ubieganiem się o dopuszczenie i wprowadzenie akcji do obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Dokument zostanie opublikowany na stronie spółki 23 czerwca 2020 r. Debiut Gaming Factory planowany jest w trzecim kwartale br. Oferującym akcje jest Trigon Dom Maklerski.

Otrzymaliśmy informacje, że Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła nasz Prospekt. Rano 23 czerwca 2020 r. dokument zostanie upubliczniony na naszej stronie gamingfactory.pl, w zakładce Oferta Publiczna. To bardzo ważny etap Gaming Factory w drodze na główny parkiet GPW w Warszawie. Liczymy, że uda nam się zadebiutować na giełdzie już w trzecim kwartale br. – informuje Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory. – Upublicznienie spółki poprzedzi Oferta Publiczna. Szczegóły ujawnimy w prospekcie emisyjnym – dodaje.

Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji jest Trigon Dom Maklerski. Inwestorzy będą mogli składać zapisy na akcje w ramach konsorcjum domów maklerskich. – Jesteśmy gotowi, aby dołączyć do grona spółek publicznych. Obecność na głównym parkiecie uwiarygodni naszą spółkę w oczach inwestorów oraz da nam możliwość pozyskania środków na dalszy, dynamiczny rozwój, to nasz najważniejszy cel – dodaje Mateusz Adamkiewicz.

Gaming Factory prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier o zróżnicowanej tematyce, głównie na platformy PC. Studio tworzy i wydaje symulatory, gry przygodowe, gry akcji, tycoon. Spółki należące do grupy Gaming Factory, tj. Black Rose Projects, Silver Lynx Games oraz Ultimate VR uzupełniają działalność o portowanie gier na konsole Nintendo Switch, PlayStation, Xbox oraz platformę VR oraz adaptowaniem gier wideo na gry w wersji planszowej.

W perspektywie kilku najbliższych lat chcemy zostać istotnym graczem na rynku deweloperów i wydawców, co konsekwentnie realizujemy zwiększając skalę działalności. W dwa lata nawiązaliśmy relacje z ponad 25 zespołami deweloperskimi oraz osobami fizycznymi, które obecnie pracują nad kilkudziesięcioma tytułami. Naszym celem jest współfinansowanie i produkcja dużej liczby nisko i średnio-budżetowych projektów. W planach mamy również rozwijanie własnego działu wydawnictwa i marketingu – mówi Mateusz Adamkiewicz.

Harmonogram premier Gaming Factory  jest już zaplanowany do końca 2021 roku.