Lust for Darkness w procesie certyfikacji PlayStation Store!

SimFabric, notowany na NewConnect wydawca i producent gier wideo, przekazał do certyfikacji kolejny projekt ze swojego portfolio portingowo-wydawniczego. Chodzi o Lust for Darkness autorstwa Movie Games, w wersji na PlayStation 4. Premiera gry planowana jest na przełom Q2/Q3 2020 roku. Spółka w przyszłym roku planuje debiutu na głównym parkiecie GPW w Warszawie. Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy pod koniec czerwca podejmie decyzję w tej sprawie.

Przygodowa gra Lust for Darkness, utrzymana w konwencji horroru psychologicznego, za której opracowaniem stoi niezależne studio Movie Games, trafiła właśnie do certyfikacji w sklepie PlayStation Store. Za porting i wydanie tytułu w wersji na PlayStation 4 odpowiada SimFabric. – Lust for Darkness w wersji konsolowej, przygotowywana jest w pierwszej fazie z myślą o rynku amerykańskim oraz europejskim. Przychody ze sprzedaży tej gry w wersji na Nintendo Switch, za którą także odpowiadało SimFabric, kilkukrotnie przewyższyły nakłady poniesione na jej wyprodukowanie, porting, wydanie i marketing. Wpływy z tytułu sprzedaży projektu w sklepie Nintendo eShop od dnia jego premiery, w marcu br., przekroczyły już 0,5 miliona złotych. Liczymy, że gra odniesie jeszcze większy sukces na konsoli PlayStation 4. Jednocześnie pracujemy nad przygotowaniem tego tytułu w trybie zgodności z konsolą PlayStation 5. – mówi Emil Leszczyński.

SimFabric do końca 2020 roku chce mieć w swoim portfolio dziesięć symulatorów na konsole. Dwa z nich, które debiut na Nintendo Switch mają już za sobą, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Chodzi o Farm Expert 2019 oraz Construction Machines Simulator. Obie wersje po sukcesie w dystrybucji cyfrowej doczekały się wersji pudełkowych, wydanych przez zachodnich dystrybutorów w Europie, Australii, Afryce Południowej i Ameryce Północnej.

Jeszcze w czerwcu ZWZ SimFabric zdecyduje o przejściu spółki na rynek regulowany GPW. Obecna kapitalizacja spółki wynosi ponad 260 mln zł. Na jej wzrost wpłynął m.in. podpisany w kwietniu br. kontrakt z koncernem Koch Media GmbH. Dzięki niemu studio uruchomiło szybciej niż zakładało czwarty filar działalności, jakim są projekty mobilne oraz proces przygotowania polityki dywidendowej.

– Potwierdzamy pełną gotowość, aby rozpocząć proces zmiany parkietu. Wejście na GPW da nam lepszą możliwości pozyskiwania kapitału w przyszłości i z pewnością przełoży się na zwiększenie transparentności naszej firmy w oczach obecnych i przyszłych inwestorów. To z kolei będzie miało pozytywny wpływ na nasz dalszy, dynamiczny rozwój i wzrost pozycji spółki na konkurencyjnym rynku gier wideo – dodaje Emil Leszczyński.

Spółka rozpoczęła już wewnętrzne przygotowywania do mapy drogowej przejścia na główny rynek GPW.