Premiera Builder Simulator już 9 czerwca!

Już 9 czerwca 2022 r. do sprzedaży trafi gra Builder Simulator, której producentem i wydawcą jest notowana na NewConnect spółka Live Motion Games. Premierowa wersja gry – w odsłonie na PC – przenosi graczy w świat budowy. Gracz będzie miał za zadanie projektować i budować budynki oraz wykańczać ich wnętrza. Cena gry w dniu premiery została ustalona na 19,99 USD.

Miło mi poinformować, że 9 czerwca 2022 roku, Builder Simulator zadebiutuje na platformie Steam!. To moment, na który czekało wielu graczy. W ostatnim czasie koncentrowaliśmy się na udoskonaleniu gry oraz wzbogaciliśmy ją o możliwość  wykańczania  pomieszczeń. Teraz gra daje możliwość nie tylko zaprojektowania i wybudowania domu, ale również urządzenia jego wnętrza. Gracz będzie mógł wybierać spośród blisko tysiąca elementów wystroju pomieszczeń, aby stworzyć niepowtarzalny klimat wyśnionego domu. Projekt dedykujemy szerokiemu gronu odbiorców, od fanów symulatorów po casualowych graczy, którzy spełniają się, urządzając wnętrza. – mówi Michał Kaczmarek, prezes Live Motion Games S.A.

Gra w dniu premiery będzie oferowała rozgrywkę na ośmiu różnych lokacjach. Każda z nich to inny, unikalny krajobraz. Gracz samodzielnie może zdecydować czy jego wymarzony dom powinien stanąć na amerykańskich przedmieściach, w tropikach czy w zimowej scenerii.

Każda z tych lokalizacji umożliwia rozwinięcie swoich ambicji budowlanych na małej, średniej lub dużej działce. To pozwala na tworzenie zarówno niewielkich, przytulnych domków, jak i wielkich willi.

Dla graczy, którzy będą chcieli pochwalić się efektami swojej pracy, przygotowany został tryb fotograficzny. Pozwoli on pokazać swoje dzieła sztuki budowlanej w mediach społecznościowych.

Mniej wytrwali gracze, którzy cieszą się na myśl o zabawie wystrojem wnętrz, ale nie mają cierpliwości do całego procesu budowy domu, docenią ”tryb interior”. Pozwala on zaprojektować dom, który zostanie automatycznie wybudowany — bez udziału gracza — i udostępniony do wykończenia. Tym sposobem można szybko przejść do etapu wybierania kolorów ścian czy kolorystyki dodatków, pomijając układanie cegieł i przygotowywanie zaprawy.

Gracz dostaje do dyspozycji tryb kontraktów, który jest odpowiednikiem kampanii single player, oraz tryb sandbox. Ten drugi daje możliwość nieskrępowanego rozwinięcia swojej kreatywności, ponieważ gracza nic nie ogranicza. Można zaszaleć nie przejmując się takimi błahostkami, jak budżet – dosłownie “SKY IS THE LIMIT”!

Spółka planuje wspierać grę dodatkowym contentem. Road mapa dla dalszego rozwoju zostanie opublikowana jeszcze przed premierą.

Więcej informacji można znaleźć na serwerze Discord dla graczy: https://discord.gg/Cc5XCcyc i kanałach społecznościowych spółki.