Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall zadebiutował!

Oczekiwany przez graczy największy tytuł Carbon Studio – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – debiutuje dziś na PC VR (Steam, Oculus, Viveport). Prace przy projekcie wspierał właściciel IP – globalny producent gier bitewnych – Games Workshop. Tytuł dostępny jest w dziewięciu wersjach językowych. Tempestfall to pierwszy projekt z uniwersum Warhammer Age of Sigmar, który został osadzony w technologii wirtualnej rzeczywistości. Producentem i wydawcą VR-owej wersji Warhammera jest Carbon Studio.

– Dzisiejsza premiera to dla nas bardzo ważny i wyczekiwany moment, na który pracowaliśmy od początku 2020 roku. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że przygotowaliśmy dla graczy wspaniałą i niezwykle dopracowaną rozgrywkę. Stworzyliśmy grę, z której jesteśmy dumni. Jakość i oryginalność tego tytułu, wsparcie Games Workshop oraz bardzo pozytywne opinie pierwszych graczy, pozwalają nam mieć duże oczekiwania względem Tempestfall. To co wyróżnia ten projekt, na tle innych gier osadzonych w Uniwersum to fakt, że po raz pierwszy w historii rozgrywka odbywa się w świecie VR – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio.

Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall to dotychczas największy projekt Carbon Studio. Produkcja gry, od początku  realizowana we współpracy z firmą Games Workshop, wyniosła  ok. 2,1 mln zł.

Kampania Tempestfall rozpoczyna się po niszczycielskim wydarzeniu znanym jako Necroquake w Krainie Śmierci. Potężna eksplozja mrocznej magii spowodowała powstanie sił Nighthaunt we wszystkich Krainach Śmiertelników. W odpowiedzi, Wielkie Przymierze Zakonu, powołało specjalny oddział wojowników, obdarzonych nadludzką szybkością, siłą i wytrzymałością, którzy są ucieleśnieniem gniewu Sigmara. Zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę Lorda Arcanum Castora Stormscryera i zbadania nowego zagrożenia dla Krain Śmiertelników.

– Docelowo chcemy, aby nasz projekt był dostępny także na platformach sprzedażowych Oculus Quest i PlayStation VR. Pracujemy także nad tym, aby Warhammer Age of Sigmar Tempestfall był dostępny również na rynku chińskim. W tym tygodniu skupiamy się na mocnych działaniach marketingowych z influencerami i prasą. Dzisiejsza premiera to dopiero początek, już w 2022 roku planowane jest dalsze wsparcie dla Warhammera. Obecnie ustalamy szczegóły z Games Workshop – mówi Aleksander Caban.

Grę można nabyć w cenie 29,99 UDS.

Dotychczas największym projektem autorstwa Carbon Studio była seria The Wizzards, która osiągnęła sprzedaż na poziomie 250 tys. egzemplarzy. Pierwszy tytuł z serii wydano w lipcu 2017 roku.

Po pierwszych trzech kwartałach tego roku spółka Carbon Studio osiągnęła jednostkowy zysk netto na poziomie prawie 1,5 mln zł, więcej o 83 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2020 roku. W raportowanym okresie Studio wypracowało przychody netto ze sprzedaży na poziomie 3,4 mln zł, w porównaniu do 2 mln zł z zeszłego roku.

W najbliższym czasie Carbon Studio poinformuje o szczegółach przeniesienia notowań z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Obecnie spółka pracuje nad wymaganą dokumentacją.

***

Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall

  • Przygodowa gra akcji VR osadzona w bogatym uniwersum Warhammer Age of Sigmar
  • Używaj ikonicznych broni Lorda-Arcanum w walce z nieumarłymi siłami Nighthaunt
  • Paruj ataki przeciwników, zadawaj potężne ciosy i rzucaj zaklęcia we wciągającym systemie walki opartym na ruchu
  • Poszukuj odłamków Sigmarytu oraz Starożytnych Zwojów, aby ulepszać zdolności bojowe swoich broni
  • Rozbudowana kampania fabularna osadzona w królestwie Shyish po magicznym kataklizmie Necroquake

Najnowsze materiały promocyjne i graficzne

Launch Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=v8M7G7iLQfE

Gif: blocking.gif – Google Drive

Screeny i grafiki:

Art_02_b.png – Google Drive

https://drive.google.com/file/d/1cNVfcAHlQGOIEKWjuthDllbgiAoLB_nf/view
https://drive.google.com/file/d/1snytfHtOE2z57kI-WerY_nVNLRIosMdI/view