Woodland Games zaprezentuje prolog pierwszej autorskiej gry na PC – Hell Architect

9 czerwca na platformie Steam ukaże się Hell Architect Prologue z portfolio studia Woodland Games, producenta gier wideo na PC i konsole z Grupy PlayWay. Wydawcą tytułu jest włoska firma Leonardo Interactive. Premiera gry w pełnej wersji na komputery stacjonarne planowana jest w trzecim kwartale br. W przygotowaniu są również inne autorskie produkcje spółki, m.in. Autopsy Simulator oraz Taxi Simulator.

– Już niebawem, 9 czerwca zaprezentujemy prolog naszej pierwszej autorskiej produkcji Hell Architect. W prologu pojawią się, m.in.: tryb sandbox oraz jeden scenariusz, w którym gracz ma za zadanie wybudować posąg Belzebuba. Oprócz tego zwiększyliśmy względem dema maksymalną liczbę grzeszników z 5 do 10, dodaliśmy postać Legendy – Nerona oraz zastosowaliśmy głos lektora. Dodatkowo wdrożyliśmy zmiany sugerowane przez społeczność graczy. Prolog zostanie udostępniony w 11 językach. Na 2 tygodnie przed debiutem prologu Hell Architect, tytuł uplasował się w rankingu popularnych nadchodzących premier – mówi Paweł Kozakowski, prezes Woodland Games.

Hell Architect to produkcja, która łączy dwa tryby – sandbox oraz fabularny. W rozgrywce piekielna stylistyka przeplata się z humorystycznymi elementami. Wśród głównych zadań, z którymi zmierzy się gracz będzie m.in. zarządzanie piekłem, kreowanie jego czeluści i wymierzanie kar grzesznikom. Inspiracją dla produkcji była znana seria Dungeon Keeper. Premiera gry planowana jest w III kw. br. na PC.

Obecnie jesteśmy na zaawansowanym etapie prac nad pełną wersją gry, która będzie znacznie bardziej rozbudowana niż prolog – oddamy w ręce graczy aż sześć scenariuszy, z których każdy zaangażuje ich na około 8 godzin rozrywki. W perspektywie długofalowej planujemy cały czas rozwijać  fabułę, poprzez dodawanie płatnych oraz darmowych dodatków DLC, w podziale na standardowe oraz sezonowe – dodaje Paweł Kozakowski.

Premiera pełnej wersji Hell Architect planowana jest w III kw. br. na PC.

Woodland Games współpracuje przy realizacji akustyki do gry z kompozytorem Pawłem Błaszczakiem. Muzyk tworzył ścieżki dźwiękowe do popularnych gier wideo, m.in. Dead Island, Dying Light, Call of Juarez Trilogy oraz współpracował przy muzycznej aranżacji Wiedźmina 3: Dziki Gon.

Wydawcą Hell Architect będzie włoska firma Leonardo Interacitve, która odpowiada m.in. za wydanie gier Dry Drowning oraz przygodówki typu point and click Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Leonardo Interactive jest także właścicielem wydawnictwa VLG.

Studio ma w planach premiery tytułów, takich jak Autopsy Simulator w IV kw. br. oraz Taxi Simulator w 2022 r.

Docelowo wybrane gry mają być również portowane na konsole Nintendo Switch, PS, Xbox One, urządzenia VR i nośniki mobilne.