18 sierpnia Hell Architect zadebiutuje na PC

Woodland Games, producent gier wideo na PC i urządzenia mobilne z Grupy PlayWay opublikował na platformie Steam trailer swojego flagowego projektu Hell Architect. Studio wyznaczyło premierę tytułu w wersji na PC na 18 sierpnia. Udostępniony w czerwcu prolog gry pobrało do tej pory ponad 200 tys. graczy. Wydawcą Hell Architect jest włoska firma Leonardo Interactive. Spółka pracuje jednocześnie nad Autopsy Simulator oraz Taxi Simulator.

– Właśnie udostępniliśmy na Steam trailer naszej pierwszej autorskiej produkcji – Hell Architect. Jednocześnie ogłosiliśmy, że premiera projektu w pełnej wersji na PC nastąpi 18 sierpnia. Opublikowany w aż 11 wersjach językowych prolog gry cieszył się dużym zainteresowaniem wśród graczy. Prolog tytułu na PC pobrało do tej pory ponad 200 tys. użytkowników platformy Steam. Liczymy, że pełna wersja Hell Architect spotka się z jeszcze większym zainteresowaniem, co będzie mieć przełożenie na wyniki finansowe spółki – mówi Paweł Kozakowski, prezes Woodland Games. – W pełnej wersji oddamy w ręce graczy sześć scenariuszy, z których każdy pozwoli odbiorcom wziąć udział w dwugodzinnej rozgrywce. W ostatecznej wersji projektu zwiększyliśmy także liczbę grzeszników do 50 oraz dodaliśmy zupełnie nowe misje. Mechanika Hell Architect oferuje niepowtarzalne emocje – gracz może stworzyć własne piekło, zarządzać nim i wymierzać kary grzesznikom  – dodaje Paweł Kozakowski.

Woodland Games w długofalowej perspektywie planuje rozwijać fabułę gry Hell Architect oraz dodawać płatne i darmowe dodatki DLC w podziale na standardowe oraz sezonowe.

Wydawcą tytułu jest Leonardo Interactive – włoska firma i jednocześnie właściciel wydawnictwa VLG. W portfolio partnera biznesowego Woodland Games są projekty, takie jak m.in. gry Dry Drowning oraz przygodówki typu point and click Willy Morgan and the Curse of Bone Town.

Inspiracją dla autorskiej gry Woodland Games były: znana seria Dungeon Keeper, Oxygen Not included oraz Fallout Shelter.

Obecnie spółka pracuje także nad dwoma kolejnymi grami Autopsy Simulator oraz Taxi Simulator, w których gracz wcieli się odpowiednio w rolę patomorfologa oraz kierowcy taxówki w Nowym Jorku.

– Jesteśmy na końcowym etapie prac nad dużym demem Autopsy Simulator. Gra łączy elementy horroru z symulacją. W ramach rozgrywki, gracz będzie miał możliwość wykonania niecodziennych czynności, m.in. przeprowadzi sekcję zwłok. Tytuł przygotowujemy pod kątem merytorycznym we współpracy ze specjalistami patomorfologami i lekarzami medycy sądowej. Dostrzegamy niezwykły potencjał w Autopsy Simulator i liczymy, że ta ciekawa propozycja spodoba się odbiorcom  – podsumowuje Paweł Kozakowski.

Premiera Autopsy Simulator planowana jest w IV kw. br., a Taxi Simulator zadebiutuje w 2022 r.

Link do trailera Hell Architect: Hell Architect Release Date Trailer – YouTube