Draw Distance podpisało umowę z Professional Publishing SPL, S.L.!

Draw Distance, niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w produkcji multiplatformowych tytułów z gatunku action-adventure, podpisał umowę z hiszpańskim wydawcą Professional Publishing SPL, S.L. Jej efektem jest nawiązanie współpracy wydawniczej, w wyniku której BadLand Publishing wprowadzi do sprzedaży ekskluzywną edycję pudełkową dwóch części z serii Vampire: The Masquerade, czyli Coteries of New York oraz  Shadows of New York, autorstwa Draw Distance. Fizyczne wydanie tytułów, wzbogacone o dodatkowe elementy kolekcjonerskie,  powstanie w wersji na platformy PS4, Nintendo Switch i PC.

– Umowa wydawnicza z Professional Publishing SPL, S.L. z Hiszpanii otwiera przed nami nowe możliwości. Nasza współpraca zakłada wydanie ekskluzywnej wersji gier z naszego portfolio: Vampire: The Masquerade – Coteries of New York i Vampire: The Masquerade – Shadows of New York, opartych na licencji Paradox Interactive, na terytorium Europy i Singapuru. W ramach wydania fani otrzymają podstawowe wersje gry na nośnikach fizycznych, drukowany artbook wypełniony szkicami koncepcyjnymi, które powstały w procesie produkcji, oraz soundtracki na winylu. Będzie to nie lada gratka kolekcjonerska dla fanów serii. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiej promocji uda nam się znacznie poszerzyć grono graczy – dodaje.

Zgodnie z zapisami umowy, premiera wydania pudełkowego odbędzie się najpóźniej pięć miesięcy po przekazaniu gry do wydawcy. Do tego czasu powstanie 2000 zestawów na platformę PlayStation 4 oraz 4000 na platformę Nintendo Switch. Liczba wydań na PC nie została ograniczona limitami. Draw Distance zagwarantowało sobie stały udział w zyskach ze sprzedaży produktów objętych umową. Najpóźniej tydzień przed premierą ekskluzywnych wydań spółka otrzyma także jednorazowe wynagrodzenie w wysokości 15.000 euro.

Premiera Shadows of New York zapowiedziana została na trzeci kwartał br. Koterie z sukcesem zadebiutowały na PC w grudniu 2019, a w kolejnych miesiącach także na wszystkich dostępnych konsolach. W dniu premiery w sklepie Steam gra zdobyła siódme miejsce na liście globalnych bestsellerów i w kilka dni odzyskała wszystkie koszty zainwestowane przez spółkę w jej produkcję oraz marketing. Obecnie tytuł posiada 70 proc. pozytywnych opinii.

W drugim kwartale br. DrawDistance wypracowało ponad 1,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. To dwukrotnie lepszy wynik w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Od marca do czerwca spółka osiągnęło niespełna 0,4 mln zł zysku netto.