Draw Distance podpisało umowę z Professional Publishing SPL, S.L.!

Draw Distance, niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w produkcji multiplatformowych tytułów z gatunku action-adventure, podpisał umowę z hiszpańskim wydawcą Professional Publishing SPL, S.L. Jej efektem jest nawiązanie współpracy wydawniczej, w wyniku której BadLand Publishing wprowadzi do sprzedaży ekskluzywną edycję pudełkową dwóch części z serii Vampire: The Masquerade, czyli Coteries of New York oraz  Shadows of New York, autorstwa Draw Distance. Fizyczne wydanie tytułów, wzbogacone o dodatkowe elementy kolekcjonerskie,  powstanie w wersji na platformy PS4, Nintendo Switch i PC.

– Umowa wydawnicza z Professional Publishing SPL, S.L. z Hiszpanii otwiera przed nami nowe możliwości. Nasza współpraca zakłada wydanie ekskluzywnej wersji gier z naszego portfolio: Vampire: The Masquerade – Coteries of New York i Vampire: The Masquerade – Shadows of New York, opartych na licencji Paradox Interactive, na terytorium Europy i Singapuru. W ramach wydania fani otrzymają podstawowe wersje gry na nośnikach fizycznych, drukowany artbook wypełniony szkicami koncepcyjnymi, które powstały w procesie produkcji, oraz soundtracki na winylu. Będzie to nie lada gratka kolekcjonerska dla fanów serii. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiej promocji uda nam się znacznie poszerzyć grono graczy – dodaje.

Zgodnie z zapisami umowy, premiera wydania pudełkowego odbędzie się najpóźniej pięć miesięcy po przekazaniu gry do wydawcy. Do tego czasu powstanie 2000 zestawów na platformę PlayStation 4 oraz 4000 na platformę Nintendo Switch. Liczba wydań na PC nie została ograniczona limitami. Draw Distance zagwarantowało sobie stały udział w zyskach ze sprzedaży produktów objętych umową. Najpóźniej tydzień przed premierą ekskluzywnych wydań spółka otrzyma także jednorazowe wynagrodzenie w wysokości 15.000 euro.

Premiera Shadows of New York zapowiedziana została na trzeci kwartał br. Koterie z sukcesem zadebiutowały na PC w grudniu 2019, a w kolejnych miesiącach także na wszystkich dostępnych konsolach. W dniu premiery w sklepie Steam gra zdobyła siódme miejsce na liście globalnych bestsellerów i w kilka dni odzyskała wszystkie koszty zainwestowane przez spółkę w jej produkcję oraz marketing. Obecnie tytuł posiada 70 proc. pozytywnych opinii.

W drugim kwartale br. DrawDistance wypracowało ponad 1,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. To dwukrotnie lepszy wynik w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Od marca do czerwca spółka osiągnęło niespełna 0,4 mln zł zysku netto.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*