Gra Immersion Games wchodzi do sklepu właściciela TikToka!

Disc Ninja, projekt od Immersion Games – notowanego na NewConnect producenta gier VR – trafia na chińską platformę Pico Digital Store. Od dziś, 9 czerwca 2022, gra dostępna jest na gogle Pico Neo 3 i posiada tryb multiplayer przeznaczony dla czterech graczy. Wspomniana platforma Pico Store w ubiegłym roku została wykupiona przez ByteDance – operatora serwisu TikTok. To drugi największy rynek dla projektu spółki. Gra Disc Ninja debiutuje wraz z najnowszą aktualizacją, która ulepsza model rzutu dyskiem.

Disc Ninja, to jedna z niewielu polskich produkcji, która trafia na platformę Pico. Wejście na dynamicznie rosnący, chiński rynek VR, we współpracy z tak dużym partnerem, to przykład wartości, jaką wniósł doświadczony zespół do Immersion Games – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games SA. – Jesteśmy świadkami początków bezpośredniej konkurencji – na polu wirtualnej rzeczywistości – pomiędzy dwoma gigantami Social Media: Meta (do niedawna Facebook) oraz ByteDance. Jakkolwiek nie potoczy się ich bitwa, mamy nasz produkt oraz doświadczenie w ekosystemach obu firm – dodaje.

Disc Ninja to innowacyjne podejście do lubianego gatunku disc golf, w którym zawodnicy muszą wykazać się celnością i precyzją ruchów. Inspirowany feudalną Japonią świat oferuje wysoką grywalność, 15 zróżnicowanych map i dwa tryby zabawy. Podstawowym zadaniem graczy (bawić się wspólnie może od jednej do czterech osób), jest pokonanie poszczególnych torów jak najmniejszą liczbą rzutów.

– W czasie prac nad portem gry, testowaliśmy rozmaite warianty w zakresie usprawnienia mechaniki rzutu dyskiem. Aby uzyskać możliwie jak najlepszy rezultat, zaprosiliśmy reprezentanta Polski w Dysk Golfie, żeby ocenił nasze działania i wskazał, co w jego ocenie zasługuje na poprawę, a co na pochwałę. Dzięki temu, użytkownicy Pico mają do swojej dyspozycji nowy, jeszcze lepszy model rzutu – dodaje Bartosz Rosłoński

Obok Pico Store, gra dostępna jest również na Steam VR, Oculus Rift oraz Quest. Dla użytkowników różnych platform przygotowano funkcję cross-play: w obrębie danego regionu, posiadacze innych urządzeń VR mogą bawić się razem w trybie multiplayer.

W listopadzie ubiegłego roku Immersion Games nawiązała współpracę z iFIT Inc. – największym producentem urządzeń fitness na świecie, w którego portfolio wchodzą takie marki jak NordicTrack®, ProForm® i Freemotion®. Na mocy umowy, polska spółka będzie posługiwać się globalną licencją iFIT oraz publikować swoje produkcje pod parasolem „Powered by iFIT”. Dzięki kooperacji, gry warszawskiego studia zawierające elementy fitness i sportu, będą wspólnie promowane przez obydwie firmy.

Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane na rynku NewConnect.

Dane techniczne gogli Pico Neo 3 Pro/Pro Eye: https://www.pico-interactive.com/us/neo3.html

Presskit: https://bit.ly/DN-mediakit