Tempestfall wzbogacony o nowy tryb

Największy tytuł Carbon Studio – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall, został wzbogacony o tryb Hardcore Mode. Nowa funkcjonalność ma za zadanie pogłębić motyw przetrwania w grze, a także udoskonalić tryb śledzenia ruchu oraz dopracować system walki. Twórcy tytułu udostępnili także nowy trailer gry, ukazujący przygodę fantasy w mieszanej rzeczywistości (Mixreality). Aktualnie Studio pracuje nad udoskonalaniem gry Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall i adaptacją tytułu na gogle Meta Quest/Oculus Quest oraz nowym projektem o roboczej nazwie VRSlasher. W 2022 roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Aktualnie Spółka pracuje nad Prospektem Emisyjnym.

Zaledwie miesiąc od premiery naszego flagowego tytułu – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – wzbogacamy projekt o tryb Hardcore Mode. Jest to tryb rozgrywki o wyższym poziomie trudności dla bardziej wymagających graczy, którzy chcą poddać swoje umiejętności wyjątkowemu testowi. Główną różnicą między Hardcore Mode, a klasyczną rozgrywką jest dodanie licznych utrudnień, tj. brak widocznych wskaźników życia przeciwników, wskaźników parowania, możliwości pomijania wspinaczki, czy zwiększenie otrzymywanych obrażeń zadawanych przez wrogów, którzy od teraz będą atakowali nas w grupach. Najwytrwalsi gracze, którzy podołają zadaniu, z pewnością staną się ulubieńcami naszego community. Dodaliśmy także wzbogacony tryb śledzenia ruchu, dopracowany system walki, a także nowe oświetlenie i dźwięki, które mocno działają na podprogowe doznania graczy. Liczymy, że dzięki temu projekt jeszcze mocniej zaciekawi obecnych fanów Krainy Śmiertelników, a także zainteresuje nową grupę odbiorców, co w konsekwencji pozytywnie przełoży się na wyniki sprzedażowe gry – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio.  – Przy tej okazji uruchamiamy najnowszy trailer gry, który ukazuje naszą rozgrywkę w ciekawym ujęciu mieszanej rzeczywistości (MR) – dodaje Aleksander Caban.

Premiera Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall, w wersji na PC VR, odbyła się 17 listopada br. Prace przy projekcie wspierał właściciel IP – globalny producent gier bitewnych – Games Workshop. Tytuł dostępny jest w 9 wersjach językowych. Tempestfall to także pierwszy projekt z uniwersum Warhammer Age of Sigmar, który został osadzony w technologii wirtualnej rzeczywistości. 

Carbon Studio pełni przy projekcie zarówno rolę producenta, jak i wydawcy.

Nie zwalniamy tempa. Chcemy by projekt Warhammer Age of Sigmar Tempestfall był na bieżąco rozwijany. Następnym krokiem będzie wprowadzenie tytułu na gogle Meta Quest/Oculus Quest. To właśnie w goglach OQ pokładamy największe nadzieje, już niedługo podamy więcej informacji związanych z grą na tę platformę. Pracujemy także nad tym by projekt docelowo dostępny był na rynku chińskim, który ma swój gigantyczny potencjał  – dodaje Aleksander Caban.

Aktualnie Studio pracuje nad nowo ogłoszonym tytułem o roboczej nazwie VRSlasher, który aktualnie znajduje się w fazie prototypowania. Ogłoszenie docelowej nazwy i budżetu gry planowane jest w przyszłym roku.

W 2022 roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Obecnie Spółka przygotowuje Prospekt Emisyjny.

Najnowszy Mixed Reality trailer gry: https://youtu.be/EGFnjhp6su8