Tytuł z portfolio wydawniczego Carbon Studio – Dreamo VR – zmierza na Oculus Quest! W październiku rozpocznie się kampania marketingowa największej gry studia osadzonej w uniwersum Warhammer Age of Sigmar.

Carbon Studio – notowany na NewConnect producent i wydawca gier dedykowanych technologii  wirtualnej rzeczywistości podpisał umowę ze studiem Hypnotic Ants na grę Dreamo VR w wersji na gogle Oculus Quest. Tytuł pomyślnie przeszedł proces akceptacji firmy Oculus Facebook. Produkcja w nowej odsłonie będzie zawierała pionierską technologię sterowania dłońmi bez użycia elektronicznych kontrolerów ruchu. Pod koniec października Studio rozpocznie także kampanię marketingową swojej największej produkcji z Uniwersum Warhammer Age of Sigmar. W 2021 roku Carbon Studio planuje przeniesienie akcji spółki na rynek główny GPW. 

Podpisaliśmy z Hypnotic Ants umowę wydawniczą na produkcję i wprowadzenie do sprzedaży gry Dreamo VR na platformę Oculus Quest. W nowej odsłonie gra będzie zawierała innowacyjną technologię sterowania dłońmi bez użycia elektronicznych kontrolerów ruchu. Hand Tracking to kolejny krok do minimalizacji liczby sprzętu potrzebnego do wkroczenia w świat wirtualnej rzeczywistości. Z pewnością uatrakcyjni to rozgrywkę i dostarczy jej graczom wielu niezapomnianych wrażeń – mówi Karolina Koszuta z zarządu Carbon Studio. – Oculus Quest, czyli najmocniejsze sprzętowo mobilne gogle, zadebiutowały na rynku w 2019 roku. Od tego czasu zdobyły wśród graczy VR dużą popularność, nieoficjalnie mówi się o ich sprzedaży na poziomie 800 tys. sztuk (dane z maja 2020). Dziś Oculus Quest jest jedną z najbardziej dochodowych platform VR-owych. Właścicielem Oculusa jest marka Facebook. Z niecierpliwością czekamy na gogle Oculus Quest 2, których premierę wyznaczono na 13 października – dodaje Karolina Koszuta.

Dreamo VR z powodzeniem przeszło proces akceptacji właściciela platformy sprzedażowej Oculus Quest.

Hypnotic Ants stworzyło bardzo ciekawą propozycję dla graczy. Tytuł wpisuje się w kategorię gier logicznych, ale zawiera w sobie dojrzałą fabułą poruszającą kwestie takie jak symbolizm, moralność czy konsekwencje wyborów, które podejmujemy w życiu. Dreamo to również piękna, bajkowa oprawa audiowizualna, która z pewnością zrobi na graczach duże wrażenie, zwłaszcza w wersji PC VR – informuje Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio. Dreamo VR zadebiutuje równolegle także na platformach Steam i Oculus Store w wersji obsługującej gogle Oculus Rift i HTC Vive.

Jednocześnie Spółka intensyfikuje prace nad swoją największą produkcją osadzoną w uniwersum Warhammer Age of Sigmar. Studio pozyskało do niej prawa na mocy podpisanej w ubiegłym roku umowy franczyzowej z twórcami marki, brytyjską firmą Games Workshop. – Pod koniec października rozpoczniemy kampanię marketingową gry VR w uniwersum Warhammera Age of Sigmar. Razem z Games Workshop Group dokonujemy wszelkich starań, aby jak najlepiej dopracować projekt i dostarczyć graczom niezapomnianą przygodę w wirtualnym świecie fantasy. Wkrótce podzielimy się nowymi planami dotyczącymi gry – dodaje Błażej Szaflik.

W ramach prac nad grą Carbon Studio współpracuje ze specjalnie wydzielonym zespołem Games Workshop. W przyszłym roku Studio chce przenieść notowania na główny rynek GPW w Warszawie.