Przygodowy horror The Beast Inside z portfolio Movie Games w dwa tygodnie od premiery notuje pozytywne oceny graczy – powyżej 80 proc. – i bardzo dobre recenzje społeczności i mediów. Tytuł stworzony przez studio Illusion Ray jest dostępny w nowych kanałach dystrybucyjnych – Humble Bundle i Gog.com, a także w Steam Bundle wraz z Agony Unrated i Chernobylite.
Najnowsza produkcja Movie Games pozwala graczowi zanurzyć się w historii mrocznych tajemnic, osobistych tragedii i szaleństwa epoki Wojny Secesyjnej i Zimnej Wojny w USA. Wcielając się naprzemiennie w postacie dwóch bohaterów, opętanych przez mroczne dziedzictwo, gracz walczy z wrogami, rozwiązuje zagadki i odkrywa sekrety, które prowadzą go do zaskakującej prawdy. Dzięki umiejętnemu połączeniu fabuły grozy z napięciem rodem z thrillera i mrożącymi krew w żyłach scenami klasyki horroru, The Beast Inside zjednało sobie graczy na całym świecie.
–
Premiera The Beast Inside miała dla nas jeden fundamentalny cel –
dowieść, iż zespół Movie Games, dzięki strategicznemu
planowaniu budżetu, ścisłej współpracy produkcyjnej i
zdywersyfikowanemu marketingowi, potrafi wyprodukować grę, która
zaprezentuje wysoką jakość, solidne wykonanie, a także zaangażuje
odbiorców. – mówi Mateusz
Wcześniak, prezes Movie Games. –
Sukces The Beast Inside, to przede wszystkim pomysł Illusion Ray
Studio, ale także solidny proces produkcji, osiągnięty dzięki
zaangażowaniu Macieja Miąsika, wiceprezesa spółki, czy Damiana
Gasińskiego, senior producenta Movie Games. To również umiejętnie
przeprowadzone działania promocyjne, których celem jest przede
wszystkim zbudowanie społeczności wokół tytułu. Gracze stanowią
najbardziej wiarygodną rekomendację. – dodaje
Wcześniak.
The
Beast Inside uzyskał ostatnio,
dzięki poleceniom graczy i ich recenzjom, pierwszą pozycję na
liście Steam ‘’Recommended by community’’. Dodatkowo
zrealizowane zostały dwie transmisje na
żywo z rozgrywki The Beast Inside w wykonaniu Damiana Gasińskiego i
Dominiki Szot z zespołu Movie Games, które zgromadziły
ponad 2,3 miliona unikalnych odbiorców z
całego świata.
Gra została doceniona również przez media, uzyskując m.in ocenę 76/100 od IGN Spain czy 80/100 od Vandal.
Wyzwanie,
jakie postawiła przed nami gra The Beast Inside było ekscytujące
przez wzgląd na unikalność tej produkcji.
Opracowaliśmy spersonalizowany plan działań marketingowych oparty
przede wszystkim na zaangażowaniu społeczności.
Dzięki dbaniu o relacje z graczami, za pośrednictwem Discorda,
licznym rozmowom, konkursom, udostępnianiu im ekskluzywnych treści,
wytworzyliśmy unikalną grupę fanów, których opinia, jako
prawdziwych graczy, ma
ogromną wartość przy realizacji strategii tzw. marketingu
szeptanego. – tłumaczy Dominika
Szot, Marketing Manager Movie Games – Polecenia
i rekomendacje pozwoliły nam też na osiągnięcie imponującej
liczby wyświetleń naszej transmisji na żywo, podczas której
momentami liczba oglądających w danym momencie osób
przekraczała 7000 osób.
Aktualnie The Beast Inside dostępna jest w ramach halloweenowej promocji Steam w zestawie tzw. bundle o nazwie ‘Best 2019 Polish Horrors’, wraz z grą Agony Unrated od Madmind Studio i Chernobylite od The Farm 51. Ponadto, w ramach akcji związanej z październikowym świętem duchów, gra dostępna jest również czasowo w Humble Store, a także na stałe weszła do oferty Gog.com.
O Spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.
Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.